سما طلاسما طلا، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره

گلهای زندگی ما

نقاش کوچولو

1392/2/30 19:08
نویسنده : شیرین
203 بازدید
اشتراک گذاری

این روزها سمایی نقاشیاش معنی دار شده از لابلای خط خطی ها یه دایره پیدا کرده با ناز و ذوق میگه مامانی بادکنک کشیدم و واقعا شکل بادکنک درامده بود و سما اون رو از بین خط خطی کردنا پیدا کرده ادمک کشیده میگه مامان بابا رو ببین با دست وپا اگه بتونم عکسشو میذارم تا سما جون وقتی بزرگ شد ببینه تو دو سالگی چی کشیده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

اتی جون دختر خاله عزیزت
31 اردیبهشت 92 14:19
سما واقعا چه زود گذشت چه زود بزرگ شدی قربونت برم


اره واقعا انگار همین دیروز بود که تو رو اتی صدا زد واین اسم موند روی تو
زینب(کاکتوس تنها)
1 خرداد 92 21:35
سلام.آبجی بی من جدی جدی خودتی؟یا من خیالاتی شدم
واقعا تبریک میگم عزیزم
ایشالاچرخش واست بچرخه عزیزم
اگه خودتی بیا بهم ندابده بلینکمت آجی جونم


سلااااااااااااااااااااااااام زینب عزیزم اره خودمم دوست خوبم ممنون که امدی خیلیییییییییییییییییییییی خوشحالم کردی
زینب(کاکتوس تنها)
2 خرداد 92 8:58
قربونت بشم عزیزم.نمیدونی چقد خوشحال شدم.اینجوری راحت ترمیتونیم باهم حرف بزنیمکارخاصی نداره راه میفتی عزیزم.باافتخار لینکت میکنم.موفق میشی بهت قول میدم


ممنون از لطفت
سید مصطفی
2 خرداد 92 15:11
سلام آبجی
من خوبم
تو خوبی؟
به به مبارکه وبلاگ دار شدی
÷س شیرینیش کوووووو
با افتخار لینک شدی


asal
6 خرداد 92 17:30
سلام دوست گلم من عسل هستم 12 سالمه شما وبلاگ خوبی دارید من 3 تا وبلاگ دارم خوشحال میشم بهم سر بزنید و لینکم کنید و من هر روز وبمو اپ میکنم بهم سر بزنید اگه به این وبلاگی که ادسشو میدم برید ادرس وبلاگ های دیگم رو تو پست ثابت نوشته فقط اگه رفتید نظر بدید ممنون میشم تورو خدا بیاید منتظرم ادرس :www.asaljj.niniweblog.com
اتی جون دختر خاله عزیزت
8 تیر 92 18:47
سلام سما جون عشق من چرا نیمدی باهم بریم استخر راستی مایوت چه رنگی جیگر طلا دسشویی رفتی خانم طلا سما دوستدارم با چه زبونی بگم که دوست دارم راستی خاله ام خوبه سما جون کیتی خوبه از طرف من ببوسش راستی از طرف من وخاله خودت ومامانت رو ببوس باشه قربونت اتی<

سلام اتی جون ممنون به ما سر زدی بهترین خاله و دختر خاله ی روی زمینید دوستون دارم