سما طلاسما طلا، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 1 روز سن داره

گلهای زندگی ما

مامان و سما

1392/2/30 19:02
نویسنده : شیرین
201 بازدید
اشتراک گذاری

این روزهای من و سما اینطوری میگذره

سما:صبح بیدار میشه اول دست وصورت بعد صبحانه بعد  بازی با مامان مثل نقاشی کردن رو دیوار یا ساخت برج یا مامان بازی که سما عاشقشه ومن در حین بازی سعی میکنم نکات تربیتی رو هم جا بدم بعد زبان بعد ریاضی شیچیدا و خواندن کمی هم تلفن چون سما بیشتر تلفن ها رو جواب میده چون عاشق حرف زدن با خاله جونا و دختر خاله عزیزشه بعد تو درست کردن ناهار با من تو اشپز خونه مشغول میشه خلاصه این برنامه صبح ما بای بای

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

اتی جون دختر خاله عزیزت
31 اردیبهشت 92 14:13
سما جون الاهی قربونت برم جیگر طلا اتی قربونت بشه دختر خاله


ممنون اتی جون دوست دارم
اتی جون دختر خاله عزیزت
31 اردیبهشت 92 14:25
خاله جون چرا جواب نمی دی


سلام ممنون که سر زدی دختر خاله مهربون بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
سید مصطفی
2 خرداد 92 15:13
آقا پسرت داماد بشه
دختر خانومت عروس بشه
انشالله
همیشه لبتون خندون
چرخ وبلاگتم بچرخه برات


سلام ممنون که سر زدی تا راه بیفتم و بتونم چرخشو خوب بگردونم طول میکشه باید از محضر اساتید وبلگ نویسی استفاده کنم