سما طلاسما طلا، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره

گلهای زندگی ما

وا تو چرا اینجوری...

1392/3/2 2:01
نویسنده : شیرین
170 بازدید
اشتراک گذاری

وا تو چرا این جوری حرف میزنی  با دخترت

من: چه جوری؟؟؟

کتابی مودب

من:سکوت

اره منم زنگ زدم خونه شون باپسرش همینجوری حرف میزد....

من:لبخند                                                                       تازه من دارم کمی تلاش میکنم مراقب حرفام و رفتارام باشم ولی انگار اگه بخوای کمی تغیر کنی جز خودت از مقاومتهای زیاد دیگه ای هم باید رد بشی تا کمی نیروی مثبت تو مدار تربیت جریان پیدا کنه........چشمک                                                                        

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

زینب(کاکتوس تنها)
4 خرداد 92 23:32
سلام آجی جونم
چطوری ؟خوبی؟
دلم واست تنگیده بود امدم یه سری بهت بزنم که نیستی


سلام منم دلم تنگ شده بود پسرم امتحانای پایان ترم داره یعنی در واقع من دارم کمی سرم شلوغ بود