سما طلاسما طلا، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره

گلهای زندگی ما

سمای نابغه

1392/7/11 1:45
نویسنده : شیرین
164 بازدید
اشتراک گذاری

واقعا گاهی از این هوش ودرکت در عجب میمونم ....از حرفات...... از احساسات پاک و لطیف دخترونه ات......از مهربونیهای خواهرانت...... بابایی میگه ما لایق این همه لطف و محبت خدا بودیم؟؟؟؟؟من دارم ظرفهارو میشورم مهدی امده شیر اب روبسته دست منو گرفته اورده تو اتاقشسوال رفتی اتاق داداشی با مهربونی و ناز لباسای داداشی رو تا کردی وتوی کمد گذاشتی و میگی داداشی اتاقت دیگه نامرتب نیست خوشمزه. میگی من با داداشم مهربونم                                                                                                                                           سرتو گذاشتی روی دستم میگی مامانی این صدای چیه ؟؟؟ میگم صدای فنچا .میگی نه این صدا. میگم صدای ماشین لباسشوی؟؟؟؟ میگی نه و اشاره میکنی به دستم ومن تازه میفهم منظورت چیه و کلی از جزیان خون حالت کار کردن قلب برات توضیح میدم تا میفهمی منظورم چیه                                                                  چند روزی که کار زبان رو شروع کردم خیلی مختصر و در حد جملات کوتاه ولی تو دردونه نابغه منو شگفت زده کردی در عرض چند روز منو بغل کردی و میگی i love u ومن بهت زده از این یادگیری ودرک سریع سعی میکنم برنامه زبان رو جدی تر دنبال کنم روز بعد امدی میگی مامان بیا جیراف بازی و من دیگه مصمم برای برنامه اموزش روزی هزار بار خدا رو شکر میکنم خدای مهربونم شاید تو زندگی چیزایی رو از دست داده باشم ولی تو همیشه لطف و در حقم تموم کردی..............

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان آرتین
11 مهر 92 9:53
آفرین به این نابغه کوچک خدا حفظش کنه


ممنون از حضورت زینب جان
نسیم
16 آبان 92 17:23
مامان سما بهتون تبریک میگم حالا که دختر به این باهوشی دارید پس برای آموزش بهش چرا اینقدر تردید دارید ؟ سن بچه ها تا 6 سالگی بهترین زمان برای یادگیریه برای خواندن فارسی هم اگر خودش علاقه نشون میده باهاش کار کن در ضمن خیلی ها به من گفتند ممکنه برای ایلیا مشکل پیش بیاد منم گفتم مشکل برای معلمی بوجود میاد که نمیتونه ایلیا رو درک کنه برای همین تصمیم گرفتم که تا اون موقع راجب مدارس تیزهوشان تحقیق کنم امروز یه خانومی توی کتابفروشی بود و وقتی فهمید ایلیا میتونه کتاب بخونه بهم گفت بهتره که توی مدرسه ثبت نامش کنی ولی من قبول نکردم گفتم ایلیا هنوز خیلی کوچیکه ولی گفت حالا که استعدادشو داره پس بهتره ازش استفاده کنه به هر حال فکر نمیکنم برای سما جون هم مشکلی پیش بیاد


ممنون که امدی و نظرتو گفتی اخه مخالف هم زیاده
nasim
3 آذر 92 14:04
مامان سما سلام من خیلی وقت نیست روش دومن رو شروع کردم ولی توی این مدت کم خیلی خوب جواب داده قبلا" با روش تراشه ها با ایلیا کار کردم ولی روش دومن خیلی بهتر بود البته به نظر من اگر خواستی یه سر به نینی سایت بزن اونجا یه کلوپی هست به اسم کوچولوهای باسواد روش خواندن دومن رو به طور کامل توضیح داده در ضمن ممنونم که وقت میزاری و وبلاگ ایلیا رو میخونی