سما طلاسما طلا، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره

گلهای زندگی ما

مناسب سنت نیییییییییییییییییییییست

1392/6/31 0:50
نویسنده : شیرین
159 بازدید
اشتراک گذاری

گل دختر امده اشپزخونه میگه  مامان مناسب سنم نیس بیا خاموشش کن رفتم میبیم صحنه دعوا تو یه  فیلمه.........خلاصه کلی تشویق بوس و جیغ و هورااااااااااانیشخند تا اینجاش خوبه اما بعد داداشی داره باب اسفنجی میبینه سما با جیغ وداد ................مناسب سنت نیست بچه پاشو برو تو اتاقت....................... و اونجاس که من میگم که خودم کردم که............. یعنی عین کلام خودم رو مو به مو تحویلم داد این پریسای شیرین. مامان مواظب کلامت باش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

زینب مامان آرتین
31 شهریور 92 13:27
ماشالله به این شیرین زبون کوچولو.


ممنون سر زدین ارتین رو ببوس
پریسا
2 مهر 92 12:37
شیرین جون همینه دیگه قاعده، استثنا برنمی داره!!