سما طلاسما طلا، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره

گلهای زندگی ما

تو چشام نگاه کن

1392/4/31 1:30
نویسنده : شیرین
277 بازدید
اشتراک گذاری

تو چشام نگاه کن این روزها مثل برق وباد میگذره خواهرم میگه تا سر بچرخونی روزی میرسه که میان و دخترتو میبرن ومن تمیخوام سر بچرخونم وقتی دست کوچولوتو میذاری روی صورتم و میگی مامانی تو چشام نگاه کن و بازدم گر نفسات میخوره توی صورتم ومن نمیخوام رومو برگردونم وقتی عمیق تو چشام نگاه میکنی و میگی تو چشات سما طلا رو میبینم ومن نمیخوام رومو برگردونم  به یاد اولین باری میفتم که خانم دارابی پرستار مهربون اتاق عمل صورت تو رو اورد نزدیک صورتم وتو تو چشای من نگاه کردی خدایا هزاران بار شکرت کردم بازم شکرت میکنم خدایا  در راه تربیت فرزندام منو رها نکن تحظه لحظه به تو وابسته ام خدایا من چی میخواستم که به من ندادی یادم نمیاد......

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان آرینا موفرفری
31 تیر 92 3:04
سلام دوست عزیز دخترم در جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کرده خوشحال می شم بهش رای بدین خیلی ساده ست فقط عدد 143 را به 20008080200 اس ام اس کنید.هر کسی موبایل داشته باشه می تونه رای بده.مرسی از لطف ومهربونی شما. http://arinanafasam.niniweblog.com
حسین(غریبترین کودک دنیا)
1 مرداد 92 11:55
مراقب بچه هاتون باشین ماشالا ماشالا چقدر نازههههههه و ان یکاد الذین ......