سما طلاسما طلا، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره

گلهای زندگی ما

کوچولو سه کیلو ششصد کیلویی من

1392/11/21 15:15
نویسنده : شیرین
261 بازدید
اشتراک گذاری

 کوچولوی سه کیلو و 600 گرمی ما حالا دیگه داره خانمی شده برایخودش ومن با تمام وجود سعی در تربیت بهترش دارم ولی روز به روز خودم در کنارش یاد میگیرم و تربیت میشم . یاد میگیرم عاشقی رو صداقتو و پاکی رو ..... خدایا نمیدونم چی شد که منو لایق دونستی چیزی رو که ارزو داشتم  الان داره جلو چشام  راه میره ...... خدایا ممنونم هزار باررررررر  کوچولو                                                                                                                  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

wbk1qgtkP_cyMjSDKKdUM72t7IhQ1UD07Vm93UfBGYk.
21 بهمن 92 15:31
خداروشکر که انقدر تربیتش برات مهمه ایشالا بهترین بشه در آینده موفق باشه.
زینب(کاکتوس تنها)
22 بهمن 92 22:00
سلام آجی جونی .چطوری خوبی؟ چیکار میکنی با وروجکات؟ منم دلم برات تنگ شده بود این روزا کمتر فرصت میکنم بیام نت نه بابا مزدوج شدن تو کار ما نیس عزیزم.ینی کو ادم خوب که بشه بهش اعتماد کرد.همچونان در انتظار آمدن یک مرد هستیم از سید مصطفی هم خبر ندارم مث اینکه وبشو حذف کرده بود ولی نویسنده های وبش دوباره بدون حضور سید وبشو راه انداختن
fatima
27 بهمن 92 15:26
ا پس همشهری هستیم . چمدونسم اگنه قمی بات حرف میزدم ننه. پ بیخود نبو انقه ازت خوشم اومه.
شیرین
پاسخ
لحجه رو قربون کدوم محله ای بابا اخه مامانای قمی تو این فازا نیستن به منم میگن ااااااا بیکاری؟؟؟
زینب مامان آرتین
29 بهمن 92 13:58
سلام خوبی خانم .
شیرین
پاسخ
سلام ممنون عزیزم
محمد علی حمصی
30 بهمن 92 22:11
سلام. باید تست زیاد بزنه. معدلش هم بد نیست. تلاششو بکنه تا موفق بشه
شیرین
پاسخ
ممنون از جوابت